Container Icon

Pertama Kali

Hari ini 29 februari 2012 adalah hari pertama aku mula berjinak-jinak dalam dunia blogger.... hehe... agak kekok juga la nak mulakannya....tak pe godek-godek dulu la ape yang patut.... Gambar yang kat atas ni kalau korang nak tau tu la dia FAMILY aku....Suami aku merupakan seorang tenaga pengajar di Giatmara... Anak sulong aku kini berumur 7 tahun manakala anak kedua aku dah nak masuk 3 tahun....Aku merupakan seorang surirumah sepenuh masa...Sekarang aku dan family aku menetap di Alor Setar....Walaupu aku berjauhan dengan family aku yang berada di Johor tapi demi suami tercinta aku terpaksa mengikutnya.... Ok lah aku rasa cukuplah ape yang aku nak ceritakan pada korang pada kali ni.. kalau aku ada masa aku update lagi blog aku ni.... Tata...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

ilovemyfamily. Powered by Blogger.